Jesienna Modyń zdobyta

Trzy podejścia, kilka atrakcyjnych punktów widokowych, optymalna pogoda, barwy jesieni i zgrane towarzystwo na trasie – tak scharakteryzować możemy sobotni wypad na jeden z najpopularniejszych szczytów Beskidu Wyspowego - Modyń.

Wędrowanie rozpoczęliśmy po godzinie ósmej rano na Przełęczy Słopnickiej. Pierwsze kilometry pokonywaliśmy, trzymając się zielonego szlaku i zdobywając kolejno Cichoń, Ostrą i Jeżową Wodę. Kolejnym był niebieski, który poprowadził nas przez Cisowy Dział prosto do celu, na górę Modyń. Po „obowiązkowym” wyjściu na wieżę widokową, czarnym szlakiem zeszliśmy do miejscowości Zalesie, gdzie zakończyłyśmy naszą przygodę z Wyspowym.

Sobotnia wycieczka to około 13 kilometrów w nogach przy przewyższeniach rzędu 700 metrów. W samych górach spędziliśmy około 6 godzin.

Grupa "Wędruj Razem z Nami" dziękuje Panu Ryszardowi za profesjonalną usługę przewodnicką.

Informacje na temat organizacji podsumowania X sezonu i dekady akcji "Wędruj Razem z Nami" podane zostaną wkrótce na stornie internetowej i Facebooku Centrum Kultury w Pleśnej.

Akcja turystyczna "Wędruj Razem z Nami" organizowana jest przez Jana Wójtowicza i Centrum Kultury w Pleśnej od 2011 roku.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wycieczki